woensdag 4 februari 2015

Activity..

Beste blog-lezers van Claudia,

Het is lange tijd stil geweest na het overlijden van Claudia op 7 juni 2014, wat logisch is.. maar de blog heet niet voor niks ZusjesmetCF, al was zij altijd degene die de blogs schreef. 


Ik voel(de) mij niet zo geroepen om te schrijven en zoals Claudia dit deed...tja. Toch was het voor mij al vrij snel duidelijk dat ik de blog van haar zou overnemen zodat deze blijft bestaan.


Al heb ik niet de schrijf "skills" van Claudia, ik hoop dat het toch leuk zal zijn om ze te lezen.. ik zal mij eens gaan verdiepen op google voor blog-tips ;-)


Dusssss tot snel!


Liefs Marieke

13 opmerkingen:

  1. Ooh jij gaat dat zeker net zo cool doen.. xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje, nog volop aan het uitvogelen hoe alles werkt :-) X

      Verwijderen
  2. Hee lieverd,

    Je bent een topper en het komt vast helemaal goed met schrijven! Clau is vast en zeker mega trots op je. Dat kan niet anders met alles wat je voor elkaar krijgt samen met je achterban!

    veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk Marieke!!
    Als jij net zo goed kan schaatsen als schrijven, gaat dat helemaal goed komen!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn Marieke! Ik zal deze blog met evenveel enthousiasme blijven volgen. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super!! Ik heb van de week vol bewondering naar je gekeken bij hvnl.
    Wat mooi hoe je je zus hebt meegenomen op je tocht. Ben benieuwd naar al je verhalen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ga je blog zeker volgen.
    Mooi dat jij hem voortzet.
    En super van het schaatsen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve dappere dochter,

    Stay with me, dat is alles........

    BeantwoordenVerwijderen