maandag 21 februari 2011

Zetelhangers

Hier in Huize Huijzen wordt aan de lopende band gesnotenen gesnoven (nacl), de voorraad papieren zakdoekjes en keukenrol krimpt aanzienlijk! Bram en ik zitten saampjes op de bank met een snotvalling (zoals onze zuiderbuurtjes dat zeggen) Wel knus, maar leuk is anders natuurlijk.
Met veel ampullen nacl, honingdrop, manderijntjes en thee zijn die snottebellen hopelijk snel weg. Verder ben ik nu dagelijks een curve aan het bijhouden van mijn suikerwaarden. Onlangs bleek mijn suikerwaarde aan de hoge kant. Tijdens de screening wordt hier nog uitgebreid naar gekeken.
Met mijn energiepeil en loopbereik, en een snotterende man zat er vandaag geen lange wandeling in voor ons hondje, gelukkig kunnen we hem achter (zelfs vanuit de stoel) bezig houden... met zijn favo frisbee.




2 opmerkingen:

  1. Beterschap allebei!
    En wat een lieve foto :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bleh balen claudia,

    je energiepeil kan natuurlijk ook voor een deel van de suikers komen, naja hopelijk voel je je vlug wat fitter!

    BeantwoordenVerwijderen