zaterdag 18 augustus 2012

UW V(errukking) #2

Ik heb mijzelf op fb al uitgelaten over het volgende feit,
ik kreeg namelijk van het UWV de volgende vraag:
"is er mbt uw transplantatie al een datum gepland voor de operatie"
Whahahahaha, lachwekkend toch of erg triest.
Tja nu is een transplantatie toch wat anders dan een kunstknie en kunnen ze longen nog niet kweken in een kas. Maar goed, op zulke vragen ga ik maar niet te lang in, kost alleen maar energie.
Wellicht hebben die mensen geen medisch kennis of gaan dit soort vragen zo routineus dat men er niet echt over na heeft gedacht denk ik dan maar.
Ik heb het transplantatie verhaal kort uitgelegd hoor, maar ik verwacht zo'n vraag de volgende keer eigenlijk weer. Misschien moet ik daar nog eens een origineel antwoord op bedenken.

4 opmerkingen:

  1. whahaha, wat slecht. Even fronzen en maar weer verder...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hebben zij (allemaal) al een donorformulier ingevuld dan komt de datum mogelijk iets eerder...
    Na longtransplantatie kun je de volgende vraag verwachten bij het zien van de littekens van de drains: O ja ik zie het, door deze gaatjes heb u nieuwe longen gekregen...
    Claudia alle goeds toegewenst zeker met deze warme dagen!
    Groeten,
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kijkoperatie!!

      Ja leuker kunnen ze het niet maken.
      Hoop dat je donorlongen snel komen Claudia.

      Verwijderen
  3. Antwoord:

    "Waarschijnlijk krijg ik de ingreep voor mijn verjaardag, maar het zou ook kunnen dat ik een beetje extra verstand krijg. Dat kan ik dan weer geven aan iemand die hele domme vragen stelt"

    Met humor hou ik de moet er altijd het meest in!

    BeantwoordenVerwijderen