zondag 25 november 2012

Dizzy Days

Dinsdagochtend, lekker wakker worden was dat, feel good, dacht ik! Niet benauwd en niet aan het hoesten.Totdat... ik mij omdraaide en m'n bed uit wilde stappen, wooowww, alles draaide!
Dus daar zit of lig je dan, kon geen kant op.
Dinsdagmiddag, na nog wat uren op bed ging het al wat beter, pfiewww.
Dinsdagavond, zó opgelost, klaar, weg!

Woensdagochtend, shit happens, het begon weer en toen wilde het niet echt minder worden.
Ik werd misselijk en kon niets meer binnen houden. Dus toen toch maar even langs de doc,
conclusie van de doc: "je hebt last van duizeligheid" (joh)...waarschijnlijk door een verkoudheid wat zich ook uit op het evenwichtsorgaan en dus een evenwichtsstoornis veroorzaakt.
Advies van de arts was, rust en medicatie tegen misselijkheid.
Rust! En toen was er… Music4Air.

Nu ruim vijf dagen verder, gaat het gelukkig al veel beter, maar ik ben nog steeds wazig en ik loop nog alsof ik een slok teveel op heb. Wel goedkoop, teut zonder alcohol.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten