donderdag 2 december 2010

Hoe bizar...

twee weken terug weer een hele nieuwe ervaring opgedaan,
ben ik bij een dierentolk geweest, soort 'dogwhisperer'.
Ik dacht laat ik mij 's open-minded opstellen!
Ik wist niet wat ik moest en kon verwachten,
maar kwam thuis en dacht 'how bizarre'!

Ik vind het werk van Cesar Millan, Discovery Channel, ook erg interessant. Maar een avondje dierentolk gaat nog net een stapje verder.



Tja de dag erna moest ik het toch allemaal even op een rijtje zetten, mijn bovenkamer zat vol, heel vol!
Wow best indrukwekkend! Weer een ervaring rijker.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Claudia,
    Grappig dat jij ook een dogwhisperer hebt ingeschakeld!. Had ik voor Bram en Roos ook gedaan. Aan de hand van een foto waarbij ze recht in de camera keken, is de dogwhisperer aan 'de slag gegaan'. Er werden dingen verteld waar ik erg van stond te kijken, maar ook dingen die klopte. Bijzonder hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kijk ook altijd naar de dogwhisperer, bedenk me wel altijd dat de echte mislukkingen niet worden uitgezonden. Maar desondanks altijd interessant en leerzaam om te zien.

    Fijn weekend, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Claudia: grappig dat jij er ook al ervaring mee hebt, maar inderdaad het is een bijzondere en aparte ervaring.

    @Els: ja waarschijnlijk heb je gelijk, maar vind het wel een leuk programma.

    BeantwoordenVerwijderen