donderdag 13 januari 2011

Buzzer de Buzz

Finally! Een PS3 game gevonden die ook ik! leuk vind. De spelcomputer was vooral bram z'n kindje, maar sinds de komst van Buzz, neem ik 'm ook weleens, best wel regelmatig, in beslag.
Tegenwoordig speel ik het ook online met m'n 'Buzz-vrienden', tja toch een leuke uitvinding als je met regelmaat aan de bank gekluisterd zit en weinig energie hebt.
Alleen frustrerend dat Bram zo vaak wint...
















And: Ben nu vijf dagen aan 't kuren, en ik voel mij best redelijk! Het is te hopen dat dit gevoel zich doorzet. We will see.

2 opmerkingen:

  1. Dat is toch met allerlei quizzen of niet?
    Wij hebben laatst zo'n eye- of move-ding erbij gekocht (zodat je Wii-achtige beweegspellen kunt doen) maar toen waren er nog niet echt leuke spellen voor. Inmiddels misschien wel? Hm, we moeten weer eens op jacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Irène: klopt allemaal quizzen off- en online. Echt best wel leuk! Ik ken het eye- of move- ding niet, wellicht dat er inderdaad nieuwe games voor zijn. Dat gaat tegenwoordig allemaal in rap tempo door!

    BeantwoordenVerwijderen